wtorek, 24 grudnia 2013

Joyeux Noël à mes lecteurs !

Moi Kochani czytelnicy !
 
Na te Święta Bożego Narodzenia pragnę życzyć Wam wszystkiego co najlepsze.
 
Que le bonheur soit avec vous pendant Noël et pour toujours,
Que les Fêtes soient riches de joie et de gaiété,
Que l'esprit de Noël reste présent en vous,
Que Noël soit haut en couleur,
Et que la nouvelle année déborde de prospérité et que tous les voeux  deviennent réalité!

 
Joyeux Noël et Bonne Année !
 
 
Moi Drodzy, ten mijający rok dla mnie samej był bardzo szczęśliwy. Zdarzyło się wiele dobrego. Największym sukcesem dla mnie stał się niewątpliwie mój blog, który w krótkim czasie zdobył tak wiele uznania. Rok 2013 choćby dlatego na pewno zapamiętam, ponieważ to właśnie w tym czasie, dokładnie 9 miesięcy temu postanowiłam podzielić się moją pasją. Dziękuję wszystkim czytelnikom, fanom i obserwatorom za komentarze, wiadomości i miłe słowa. To niesamowicie cudowne uczucie, kiedy wiem, że moje zaangażowanie i wysiłek włożony w prowadzenie bloga docenia tak wiele osób. Z mojej strony, życzę wszystkim wytrwałości w nauce języka francuskiego.  Niech ten rok będzie jeszcze lepszy i obfity w sukcesy.

 
 

4 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesów w roku 2013 i dziękuję za bloga w imieniu swoim oraz innych bloggerów :) Cieszę się, że prowadzenie go sprawia Ci przyjemność i mam nadzieję, że nadal tak będzie i że pomoże mi on w nauce tego języka.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, oczywiście tworzenie bloga sprawia mi niesamowitą przyjemność, sama wiele się tutaj uczę, a to, że jeszcze ktoś inny może z tego skorzystać to największa satysfakcja !

      Również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, wytrwałości w nauce francuskiego przede wszystkim :) !

      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Uwielbiam ten blog! Ciekawe posty i Francja jest przepiękna♥
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    Obserwuję i liczę na to samo♥
    Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, chętnie odwiedzę także Twojego bloga :)
      Pozdrawiam !! ;))

      Usuń