wtorek, 24 września 2013

Francja w praktyce po raz trzeci

 
 
Moi Drodzy !
 
Przede mną, kolejny w tym roku wyjazd do Francji. 
Będzie to czas niezwykle ważny dla mnie, okres dwóch tygodni, podczas których jak zwykle wykorzystam francuski w praktyce oraz zdobędę wiedzę i nowe doświadczenia.
 
Za każdym razem, kiedy przebywam we Francji staram się przygotować dla Was coś nowego, dlatego będzie to dla mnie 
czas, w którym przede wszystkim skupię się na obserwacji francuskiej rzeczywistości.
 
Niezwykłą motywacją do pracy są dla mnie wszystkie Wasze wiadomości, maile i komentarze, za które przy tej okazji chciałabym serdecznie podziękować. Przed założeniem bloga, język francuski dawał mi wiele satysfakcji. Teraz daje mi jeszcze więcej, kiedy widzę, że tak wiele osób potrafi docenić moją pasję i zaangażowanie, które wkładam w jego tworzenie. Pozdrawiam wszystkich członków bloga, jego czytelników i fanów.
 
À bientôt !



Źródło obrazków: Internet

5 komentarzy:

  1. Spiesz sie poki jest lada pogoda, bo jesien jest na razie wyjatkowo ciepla:)
    Milego pobytu w... Le Mans ? (No bo na mapce Le mans jest uwydatnione:)
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pogoda faktycznie się uda i zostanie przynajmniej przez te dwa tygodnie w Le Mans :)

      Pozdrawiam !!

      Usuń
  2. Powodzenia! Marzę, że kiedyś pojadę do Francji a teraz chcę się nauczyć języka, pozdrawiam i życze wielu ciekawych wrażeń, emocji i spotkań:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baardzo !! Marzenia się spełniają, trzymam kciuki! :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Baw się dobrze, czekam z niecierpliwością na nowe posty o nowinkach z Francji ;)

    OdpowiedzUsuń